'74-'75

Godmorgon hörni!

Vaknade imorse av en som var morgonpigg, själv var man trött som ett as haha.. Gick upp och käkade frukost vid halv 9, sen åkte älskling iväg. Så då la jag mig i sängen igen och somnade om till klockan 2 när han ringde å väckte mig, den efterlängtade sovmorgonen är över, sååååååååååhäääääääääär skönt var det! 

Gick upp och käkade lunch. Är så jävla seg idag, inte kult. Skulle duschat lite snabbt efter jag käkat å så, men de har inte hänt än.. haha. Men ska hoppa in i duschen nu och sen slänga i linser och på med lite mascara. Sen kommer älskling hit så får vi se vart vi tar vägen idag. Sandviken eller Årsunda, återstår att se. pussssssssss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0