♥ Dag 3 – Mina syskon.

Min syskon... Hm, har 2 stycken helt vrickade syskon. En lillebror och en halv storasyster.

Max (lillebrorrrrr)
12 år, bor här hemma. Har långt blond lockigt hår = så han är även kallas guldlock. Sitter inne hela dagarna framför sitt xbox, playsstation eller dator. Han har alltså inte något liv än. Fattar inte varför han inte är fet som en kossa som inte håller på med något sport och äter så in i helvete mycket. Men de kommer väl... haha!

jag sa aldrig att han var normal..............................


Sofie (systeryster)
30 år, bor med sin kille i ett väldans stort hus. Är kort glasögonorm och har samma humör som min pappa (nästan..) haha. Hon och hennes killer Arvid, fick 14 december lilla Freja. Så nu är min syster, som aldrig skulle ha ett barn, mamma, haha! Å jag moster förstås.



Grymma syskon jagvet. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0