♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.

Min bästa vänner.. jag har nyligen fått tillbaka en av dom bästa människorna jag nånsin känt.

Magda Johansson. Trots att båda kan riva ifrån som vi nyligen varit med om så sitter vi ihop tillslut ändå. Gått i samma klass från 6års till 9an, dock hatade vi varandra enda tills slutet av 6an, haha helt sjukt. Men så var det iallafall, men i 7an vände allt och i 9an satt vi ihop som jing och jang. Tillbringade varje dag i skolan, varje helg, varje lov så gott som tillsammans. Fattar inte hur vi inte tröttnade på varandra.. Jag nästan bodde hos Magda hela sommarn, haha helt sjukt. Och alla minnen man har om man blickar tillbaka.. När magda stoppade in foten i bakhjulet på cykeln när hon cykla och kötta upp foten så hon fick åka till akuten medans jag passade deras hundar HAHAH.. Och när vi + julia cykla till hedåsen och jag ramla omkull på cykeln och köttade upp knät.. Eller när jag hade min lilla olycka när vi hade kört "playing with fire" HAHA dör, vidrigaste och roligaste jag nånsin varit med om!
Sen har vi miljoner andra minnen också, som skolavslutningen, alla sommarlov, sälen, stockholm osvosvosv! Älskar dig bruttan, så jävla glad att vi kommit tillbaka till varandra!

Emma Eriksson. Började samma klass i 7an, lärde känna varandra efter nått halvår eller sådär. Det var mer i 8an vi börja hänga väldigt mycket ihop och i 9an kände vi varandra in och ut. Vi är dom som hållt ihop sen vi sluta 9an ordentligen utan några bråk eller lite kontakt osv. Träffas varje veckan ändå på resecentrum och då å då när jag är ute i årsunda. Och ibland i Sandviken. Tycker dock vi träffas allt för sällan, så svårt när allt tar så in i helvete mycket tid.. Men det ska fixas! Sånna saker jag minns speciellt är väl Näset, Stockholm, Skolavslutningen, Inflyttningsfesten, haha, å massa mer förstås! Vi har vart med om mycket, men tack vare dig och din inflyttningsfest som jag och simon hitta varandra. Det är du väldans omtyckt för! Men älskar dig hur mycket som helst och vettefasiken vad jag skulle göra utan dig!

Sen så har vi fler brudar som är hur grymma som helst, dom får bjuda på sig själva på bilder istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0