gott nytt jul

Herregud vad jobbigt de var att gå fram och tillbaka från Dakita.. 1 h sammanlagt, så jag har fått min lilla motion idag. + att jag red. Great! Hästen var pigg och glá somvanligt, pulsa i djupsnö för att hon hade så mycket energi. Så då fick hon allt jobba! ;)

Direkt när jag kom hem så hoppa jag in i duschen. Har inte gjort så mycket sen dess.. Ska göra en ny musikredovisning på engelskan tror jag, eftersom jag tappat bort min gamla.. Men om jag känner mig själv rätt så kommer de nog inte hända. Blir väl att jag slår på en film innan älsk kommer, som såklart är skitseg och säkert kommer vid 8.. Härlig kille de där.

Men imorgon SKA jag till skolan. Ska snackelisnacka med Hanna om hur morgondagen ser ut.. Om hon kan komma hem från stallet nån gång.. puss!




fått julklapp/julgodis av världens bästa Anna som stod och väntade på mig i stallet när jag kom dit, tror ni jag blev lite glá eller!? haha, så nu ska jag ta mig iväg och köpa något till henne också. Hade kameran med mig också så fotade lite smått på hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0