kiss me

Jisses vilken helg! Varning för långt inlägg, haha.

FREDAGS:
Emma, linnéa och jag tog oss iväg och hade superkult hela kvällen. Började kvällen i simons frigge och sen tog vi oss vidare till Wallis, dock var det 18årsgräns men vi tog oss in ändå lite diskret. haha, super! Kvällen bjöd både på gott och ont, mest gott tack å lov! Kom väl hem runt 3 snåret och somnade nästan direkt om jag inte minns fel..

IGÅR:
Vaknade upp hos älskling, låg kvar i sängen till 4 då vi drog oss upp. Fixa lite och käkade mat å sedan drog vi oss hem hit. Var meningen att man skulle vara barnvakt men max sov hos en kompis så då fick vi huset för oss själva, klagar ej! haha. Kikade film, duscha och tog oss sedan vidare till hemmakväll å hyrde film och köpte godis. Väldigt mys, dock var de bara jag som tittade på filmen... en viss person somnade och sov stenhårt i dom 2 timmarna filmen pågick. härlig kille de där..

IDAG:
Klockan var ställd på 10 så då tog vi oss upp och käkade frukost. Slängde på mig ridkläderna, följde med och lämna tillbaka filmen, blev skjutsad till Dakita. Red henne en sväng i snöstormen, var allt annat än kul. Åkte hem och fira julafton med halva släkten. Fick inge paket, haha, men de var mys ändå. Hade redan fått ett som stod så fint och väntade på oss när vi kom hem i lördags - en ny säng! Hallelulja vad glad jag blev, haha.

Nu mår jag allt annat än bra.. Huvudet dunkar, trött och hängig, halsen har fuckat ur igen. Så vet inte om de blir nå skola för mig imorgon.. Ska ha redovisning och jag har inte ens börjat med skiten jag ska redovisa och inte är jag pigg på de nu heller.. Bättre att stanna hemma å vila imorgon och göra klart allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0