leonberger

Gårdagen spenderades med simon, var först i Sandviken, åkte en runda och fick mig en glass på donken igen, tjockis, men gott var de! Åkte sedan vidare till Årsunda och var där ett tag å lämna pengar ute nånstans där det var jävligt spökäckligt, hjärtat hoppa ur bröstet på mig. Hamnade sedan här hemma och så sov vi här.

Ställde klockan på halv 10, gick upp runt 10 och käkade frukost. Sedan vidare till Dakita och tog ut henne på en sväng. Sen snabbt hem och åt lunch å sedan vidare till Högbo. Fick ju rycka in och vara tärna, haha, var roligt. Men fy i helvete vad kallt det var, höll på att frysa ihjäl.. haha! Fick rida på gamla godingen Gandur igen, saknat honom, kommer fortsätta göra det också.. fyfan för att skolan och allt annat ska ta all tid. åååå....

Kom hem vid 5-6 iallafall och käkade å hoppa in i duschen. Ska kika igenom matteboken en gång innan jag lägger mig och sover. Blir tidigt, är så grymt trötttt. Noll sömn igår typ, härligt de. Nej men hörni, nu ska jag ta tag i pluggandet. pussss!



hannas mamma var lite osams med kameran.. haha!




the devil horse.


rudolf?


för snygg bild för att inte visas.


rudolf igen?  snyggare brudar får man leta efter, ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0