merry christmas !

Julafton är jag egentligen inget stort fan av, men man kämpar på så gott det går ändå.
Vaknade först av mamma, men somnade om och sedan vakna jag igen efter någon timma och drog mig upp. Öppna första julklappen och åt sedan frukost = tomtegröt. mumma!

Sedan öppnades det några fler klappar å sedan blev de en massa fixande tills vi gick iväg till mormor till 3. Kikade på kalle anka, käka julmat, öppnade klappar och fikade. Drog oss hemåt vid 7-halv 8 och nu sitter jag här hemma med älskling. Han har precis öppnat sina julklappar, uppskattades väldigt mycket, då är jag väldans nöjd, haha!

Så har min julafton sett ut! Kan berätta vad jag fått idag; godis x2, presentkort på ikea för 2.000:- (var egentligen för sängen från början men sen fick dom köpa min nya säng istället för ett bra pris så då blev de så istället, haha! så vet inte om jag skulle byta det mot pengar med mamma å pappa istället), parfym, kläder och sverigelott (vann inte ett skit, haha damn). Å smycken och sugrör (HAHA, oseriös julklapp..) från älskling.

Så nu vet ni hur min julafton sett ut, inge speciellt. Är på ganska konstigt humör, inte så konstigt men orkar inte vara på dåligt humör, blir bara på sämre när jag tänker på det så nu ska jag ta å avsluta de här.. puss!


två bilder från dagen, kommer fler senare. ser ut som jag har världens gulaste hår men de skiter man väl i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0