stay the night

Skön dag har de varit idag faktiskt!
Bara massa pyssel med en förminskning av en "hästgård", eller vad man ska kalla det. Vi bygger en modell av en iallafall, eller aa nått sånt. Suttit och gjort träd av glasspinnar och papper de mesta av dagen, haha. Sen har jag inhandlat julklapp under lunchen, fördel att gå i Gävle ändå! ;)

Direkt efter skolan trallade (haha) jag å hanna vidare till stan och inhandlade yttligare en julklapp! Väldigt nice, får se om det blir flera, beror på hur pass mycket pengar jag har kvar, haha. Sen gick vi vidare hem till hanna där pappa fick komma å hämta mig.

Har under dagen gjort vofflor - duschat - pluggat. Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova tror jag nog.. Imorgon är det skola och sen till årsunda diiirekt, lär vänta på buss i en timma bara, men det är ju superkult. Gå på stan en sväng kanske och kika lite till? haha ne men vi får väl se. pussss!

till bild från dagen. var dåligt med skit på golvet som ni ser.. var inte kul att plocka undan allt sen kan jag ju säga, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0