the scientist

Blev inge skola för mig idag, var helt död och vakna inte ens av klockan, så sorry hanna att jag inte hörde av mig!

Sov enda till halv 1 då älskling ringde och var påväg hit. Så han har sällskapat mig här hemma halva dagen och åkte hem för någon timma sen för att hämta bilen, så han kommer tillbaka om ett tag. Under tiden har jag hunnit duscha och fått i mig något att äta. Halsen är helt fucked up fortfarande, fast nu endast på en halsmandel !? helt körd min hals..

Får se hur det blir imorgon med skola, förhoppningsvis tar jag mig dit men måste göra klart engelskan först.. Simon får hjälpa mig, haha, engelska och jag går inte riktigt ihop.. Vi hörs! pusss.


Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Hoppas jag !!!! / en sur hanna......



;);););))))))

2010-12-20 @ 18:14:48
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0