to school for cool

Dagen blev bättre än förväntad faktiskt. Först iväg en sväng till Dakita å red en kort sväng, piggade upp mig otroligt mycket vilket var positivt. Åkte sedan iväg till APU:n. Hade skapligt mycket att göra idag ändå, vilket var skönt. Slippa sitta hela tiden.. Fick vara med å springa brevid på en lektion också, min kondis klarade av det, otroligt..!

Direkt när jag kom hem så satt jag mig framför böckerna, har käkat emellan och fortsatt plugga. Är typ klar nu, har gått igenom det viktigaste känns det som iallafall. Ska läsa igenom en sista gång innan jag somnar sen.

Imorgon då.. Blir först skolan, prov å rida, otroligt otaggad.. Bara äckelhästar på de där stället, iallafall dom jag fått än så länge.. Sen direkt efter vi slutat så är det bara hem, duscha å fixa tills älskling kommer med hela gänget å hämtar upp mig så åker vi vidare mot monroes och sedan är det lussen som gäller! Sover här sen så bloggar väl kanske lite innan vi lägger oss. pussssssss.

btw; har trådlöst internet nu, installerade det nyss. kanske huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur skönt som hellst!?

hejmsnfuckarurtotalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0