windows kan skita ner sig

Simon har haft sönder min dator, eller ne, han installerade om någonting så ALLT har försvunnit förutom de jag la över på någon jävla disk på datorn.. JAG BLIR TOKIG, ÅÅ, HADE MYCKET BILDER KVAR PÅ BILDER-MAPPEN OCH DOM ÄR SÅ GOTT SOM BORTA... tack älskling tack....................................

Iallafall.. Mös med älskling imorse tills han skjutsa mig till Dakita vid 12. Fastnade först med bilen, men tog sig loss efter ett tag, haha lyckat. Felicia ringde och sa att dom också var fast så de tog ett tag tills vi kom iväg. Red runt runt hela tiden och prata om allt och inget, saknat den bruden!

Kom hem för en timma sen, ska hoppa in i duschen nu och sen slänga på sig lite smink så man ser vaken ut. Så tar jag 6 bussen med Felicia ut till Årsunda. Så drar jag mig mot Emma och hon mot Edvin, så hörs vi sen och tar en skotertur tillsammans på kvällningen. Väldigt väldigt väldigt mys! Älskar att åka skoter, nu var de ett jäkla bra tag sen, ingen aning om jag åkte skoter överhuvudtaget förra året :| ...

Övernattar sen hos Emma så vi får se om jag får låna hennes dator nå ikväll, annars får ni ha de så gött! pusssssssssss.


ge mig SOMMAR... enda bilden jag hitta i någon jäkla mapp.. kult liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0