your song

Vaknade upp brevid en morgonpigg kille, fyfan vad arg jag var. Blev väckt till och från mellan 8 och 12. Han fick sig ett par smällar, haha, livsfarlig.

Gick upp och käka frukost vid 1 och så fick jag skjuts ut till Dakita till 2. Red en sväng i snön och dog av kylan. Insåg sen att jag tappat mobilen så jag fick gå hem i -17. Utan mössa och täckbyxor, det var K A L L T !

Simon hittade den i sin bil, tack å lov.. kunde ha legat i en snöhög nånstans, haha.. Kom alltså hem vid halv 4, alldeles fryssen. Ska hoppa in i duschen nu och sedan torka golven tydligen... kult. Sedan kommer förhoppningsvis en liten magda hit mot kvällningen också! Vi hörs, pussssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0