Du är underbar

Tjeniiiiiiiiiis!
Förstår nog inte ibland hur underbar min pojke är, igår hade han varit iväg och köpt blommor å choklad innan han kom hit. 
Vi myste framför Avatar hela kvällen innan han åkte iväg och jobbade.
 
Idag blev de inge skola, så vaknade även upp brevid världens bästa. 
Upp å käka frulle, åkte iväg till Valbo en sväng å sedan handla mat.
 
Nu ligger jag här i sängen, väntar på att familjen ska dra, sen ska jag njuta av ensamhet i någon timme innan jag får sällskap av Julia.
Två dagar kvar innan helg, två dagar i Högbo, jääävligt soft, älskar dessa dagar. Praktik å rida, kan inte direkt klaga. Sen väntar en väldigt skön och rolig helg.
Nä nu ska jag sluta babbla. Hörs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0