Gabrielle

Hello.
Hade ännu en dag med inneboende hos mig idag. 
Dock somnade Julia så jävla tidigt och självklart vakna tidigt så hon fick snålskjuts hem imorse.
 
Fysträning, avelsprojekt och dressyrlektion stod på schemat idag.
Red Gabbi på lektionen, som var en av de sista hästarna jag red innan jag slutade ta lektioner där.
Känns som att hon inte förändrats så mycket faktiskt, känslig och lättriden.
När jag väl lyckades räta upp mig själv och fick stöd blev hon riktigt fin! Härlig polle de där.
Glad över att vi rider i Högbo sista året nu, så mycket bättre hästar!
 
Hemma nu, Simon var kvar, skulle egentligen med till Årsunda men orkar inte sitta å vänta på honom i hundra år.
Så nu ska jag duscha och ta de lugnt tills han kommer tillbaka. 
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0