fredag - 19 december 2008


Då var det äntligen jullov igen, härligt. Idag började vi halv nio, men för att slippa cykla till skolan så följde jag med mamma och skjutsa pappa till stan där han skulle på nå möte och sen så åkte vi till björksätra. Så fick skjuts imorse, hehe. Så jag var där vid åtta. Sen halv nio var det vi "estetarna", sience 1&2 och sjuorna som kollade på när kören sjöng och när conny pratade istället för rektorn för hon var inte på skolan ?!   Dålig stil. Sen gick vi till connys klassrum, fick betygen och marabou digestive, dock bara en rad. Nöjd är jag iallafall med betygen, dock att jag bara har 3 VG:n, och resten G. Men då vet man vad man ska förbättra! Sen så slutade vi och drog oss hemmåt. Så fick jag skjuts av min snälla mormor också, hehe. Sitter ensam hemma nu och fördriver tiden med att blogga. Ska senare, halv tolv, till mormor och morfar och käka lunch. Nu har även snön försvunnit så det är kallt och ruggigt ute, så det blev en tråkig bild jagvet. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0