lördag - 13 december 2008


Har inte haft tid att blogga på både torsdan och fredan. I tordags så red jag så jag hade ingen tid att skriva efteråt för lära plugga. Mer om min ridning kan ni läsa på www.myride.blogg.se istället för här för det är vissa som inte är intresserade av att läsa om ridning, hehe. Men igår så var man först i skolan och hände inte så mycket, spanskaläxan gick bra hade ett halft fel, surt lix. I torsdags förresten hade vi musikprov och fick G+, ett poäng från VG. Men bra ändå. Men tillbaka till igår.. Så efter skolan så gick jag över till min syrra och så stack vi till valbo och leta jackor. Men vi hittade ingen, så träffade vi Mattias där också och han var skylldig min syrra 2.000:- så då stack vi in på elgiganten och kollade på mobiler åsså kunde jag inte bestämma mig så stack vi in på siba och kolla om de fanns nå bättre men där fick man inte hålla i mobilerna så vi stack till expert och kolla. Så fastnade jag för en sony ericsson men den var alldeles för dyr så fick bli en härlig samsung istället. Men såklart så fanns det bara för comviqkontantkort så syrran ringde till Christian och frågade om dom hade någon av den sorten, och dom hade en nyare version men lite dyrare men det gick bra så jag får en mobil i julklapp. YEY! Sen på hemvägen höll vi på att krocka med bilen framför, åh vilket kaos. Men sen hemma var det bara att kasta i sig maten och hämta upp Emma vid trebo. Så släppte mamma av oss vid monroes åsså väntade vi på Moa där. Men varken Moa eller Emma var hungrig så vi gick till jernvallen, på lusseinnebandyn. Där träffade vi massor av folk, mest så träffade Moa folk som hon kände, som man själv bara kände igen men aldrig träffat, hehe. Men sen gick vi en runda med Julia och Magda men sen så blev vi rastlösa och gick runt. Sen träffade vi på Andreas, Samuel, Nasse, Gustav å Filip var det nog.. Så satt vi där med dom ett tag och sen gick vi igen, men det var knappast nå roligt folk där som var sociala så vi gick tillbaka. Då var klockan runt tolv och man började bli trött och osocial. Sen runt två kom mamma och hämtade mig å emma tog bussen hem. Så ja det var en otroligt lång fredag och man kände hur det dunkade i benen när man kom hem och då var det bara bort med sminket sen sova. Vaknade sen imorse kom Sofie runt ett och då stack hon rakt in till mig och väckte mig. Så gick man upp och käkade sen ut och knäppte kort för mamma tyckte att solen sken så fint på träden, men jag hann inte för jag lära sätta in linserna så solen hann gå i moln. Men lika fint ändå. Bilderna blev sådär, katterna ställde upp som modeller men gick bara omkring så man hann nästan inte med. Sen har man bara hållt på med Charlie, är hundvakt åt syrran för dom ska bort. Mamma och pappa med för den delen så man blir ensam hemma ikväll och då skulle Magda komma över så det blir inte så ensamt ändå. Nu blev det ett jävligt långt inlägg så ska sluta skriva nu. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0