lördag - 20 december 2008


Första dagen på jullovet och bara slappande. Imorse vaknade man klockan elva, eller mamma kom inte och sa att pappa och hon skulle sticka till stan så jag kunde inte somna om. Gick upp och käkade frukost, skulle ta och värma mjölk så jag kunda göra varm choklad men efter jag värmt den så blev det någon vidrig gegga? Vidrigt var det iallafall så jag hällde bort det och tog juice istället xo  .  Sen efter det så kom mamma och pappa hem och käkade lunch, medans de gjorde det så fixade jag mig, linser, smink osv. Sen drog vi till syrran och var första gången i hennes nya hus. Ostädat men snyggt var det iallafall. Sen drog mamma och jag hem medans pappa stannade kvar och hjälpte till med spacklandet i köket och massa annat som dom nu gör. Mamma och jag städade sedan igenom mitt rum så det är städat just nu, ska försöka låta det vara så till julafton, hehe. Klockan sex drog mamma och pappa hem till håkan och lena och skulle käka där. Så jag stannade hemma istället och gjorde egen mat. Jag kokade makaroner, gick inte så bra i början för våran tutchspis vill inte sammarbeta riktigt men efter ett tag så! Sen mickrade jag köttfärsen som blev över igår när vi käka tacos men det blev ju inge bra, köttfärsen typ sprängdes i mickron och det var köttfärs överallt. Men bara att städa, så blev bara makaroner att käka, haha. Och ja klockan sju började harrypotter och sen dess har man suttit och kollat på det, och käkat upp mammas choklad. Efter filmen så går jag antagligen och lägger mig om det inte någon annan film på tv. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0