måndag - 22 december 2008


Dan före dan före doppardan. Ja bara två dagar kvar till julafton och jag har, hehe, inte köpt en enda julklapp än. Men dom får bli lite sena, gör nog inte så mycket :D   . Igår blev det inget skrivande, kom på det när jag satt och kolla på tv klockan nio igår. Men jaja. Var iallfall inte så mycket som hände igår, gick mest runt i huset och kollade på film. Idag har man vaknat av att min lillebror kom in med sin mobiltelefon på högsta volym och spelade någon låt som lät jävligt illa och jag hade lust att.. ja det tänker jag inte berätta. Men arg blev jag iallafall och just innan jah han smälla till honom så skrek han: MORMOR SA ATT JAG SKULLE VÄCKA DIG MY !!!! :|    . HAHA tur hade han iallfall, så man steg upp och gjorde sig iordning. Och sen stack vi till mormor och morfar och käka, och klädde granen. Sen så gick vi hem och ja, max och daniel satt vid datorn och jag la mig och kollade på film. Sen så hände nog inte så mycket mer, bara massa slapp. Och bara för att jag är lat så orkar jag inte ta upp kameran och fota nå nya kort, så blir ett från våran utsikt i sälen. Vill dit och åka bobb! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0