onsdag - 10 december 2008


Härligt, dagen började med att mormor skjutsade mig till skolan och dagen började med idrott. Glömde väskan hemma så ingen idrott för mig så satt med julia och siri och höll på. Sen efter det så var det engelska med läxförhör, yey typ alla rätt tror jag nog. Sen var de lunch och efter det No, där var det inte så mycket till lektion utan Staffan satt å läste ur kukbruk och vi satt och prata och lyssna ibland. Sen så fick vi lite rast å gick runt och fick ont i öronen. Sen på svenskan gjorde vi "värsta redovisningen" som gick ut på att man skulle göra en dålig redovisning helt enkelt. Gick väl bra men man blir nästan återställd och gör rätt ibland. Men jaja! Sen var det hemkunskap och då gjorde vi tacos, mums. Riktigt mysig stämning blev det och härlig mat. Men chipsen gick åt allt för snabbt! Men sen var det bara att dra sig hemmåt, fick ju gå hem men ganska skönt med en promenad. Lite långt kanske men wtf! När man kom hem så satte man sig och höll på lite med läxor osv, och sen var det julmarknad på sätra skola. Och där stötte man på lite gamla lärare medans eleverna stod och sjöng. Eftersom jag gick dit med pappa och Max så fick Magda komma och roa mig. Båda hade med sig kamera så vi såg lite småtöntiga ut men vi är töntar :D !  Sen så efter någon timme så stack vi hem åt varsitt håll och såfort man kom hem så satte jag mig vid datorn, hehe. Ikväll blir det mys i soffan med familjen, och glass förstås! Mennu ska jag plugga vidare. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0