måndag - 8 december 2008


Tänkte att jag lika gärna skulle försöka med att blogga en gång till. Har ändå så långtråkigt på vardagarna / helgerna så lika bra att ge det en chans till. Dagen har varit hyffsat bra. Först skolan.. På engelskan tittade vi på film om Loch ness odjuret Nessie, haha gryyyymt bra film    -not.  så fick vi läxa men det pluggar jag på imorgon, hehe. Sen var det idrott, och jag orka inte va med. Skyllde på att jag hade ont i ryggen, som jag visserligen brukar ha så bara att ta det lugnt för säkerhets skull. Sen hade vi lunch å sen slöjd. Oj oj oj, min halsduk blir smalare och smalare, men wtf. Den går att töja ut, HAHAH x'D  .  Men den blir nog snart klar, glömde att ta hem den så gör det nästa gång. Sen var det So och matte kvar, på So:n så gjorde lollo, siri å johanna något med parfym så det stank över heeeeeela klassrummet, åhfyfan! Kvävdes fan där inne, men hade inte tid att klaga, lära jobba för att hinna ikapp alla som är jävla knoddar som blir klar på 2 minuter -.-  .   Men sen på matten så diskuterade vi någon om något pogram på datorn Exel tror jag de hette, vi ska göra någon undersökning å gör stapeldigram osv. Jag fick i läxa att göra klart engströms och mitt arbete hemma eftersom hon inte har någon dator och att jag ska sluta i den mattegruppen. Så jaja, engström har väl redan glömt allt så lika bra jag gör det :D   !   Så på torsdag kanske jag flyttar upp, blir nog bra. Nu när man kommit hem från skolan har jag bara tagit det lugnt, är så jävla slut. Så nu ska jag nog ta och börja på matteläxan medans jag fortfarande minns vad man skulle göra. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0