tisdag - 16 december 2008


Igår var jag för depp för att sitta och blogga, men jag hade inte för mig så mycket heller. Skolan först sen hem, och mot kvällen följde jag och kameran med och kollade på dom sista 10 minutrarna av min lillebrors jujutsu. Mer hände inte, eller jo men det håller jag för mig själv. Iad iallfall så har det inte hänt så mycket, skolan först. Började med en härlig sovmorgon och sen började dagen med matte, har äntligen bytt mattegrupp. Fick smarties igår att göra olika mattetal på och sen fick man käka upp alt, så nya matteläraren ligger på mvg. Sen efter matten var det tröga engelskan, vi tittar på Braveheart och just nu är det otroligt tråkig men jaja, inte klaga. Fick även reda på vad jag har för betyg i engelska, och det är G. Helt okej, eftersom det inte är IG. Sen var de lunch, och den hoppade jag över. Var inte hungrig och det såg inte så frestande ut. Så när alla käkat lunch var det SET och svenska, helt okej. Inga jobbiga saker vi håller på med just nu iallfall så det är skönt. Efter svenskan var det spanska och no, på spanskan blev det julpyssel åsså fick jag reda på att jag har VG så det var upppiggande. Och på no:n kollade vi på film, somvanligt lite fjäsk för att slippa jobba. Så kom man hem runt halv fyra av att cyklat i allt slask. Men nu är man hemma iallafall, inget pluggande på hela veckan. Så då har man lite trökigt, men ska nog ta och sova inför ikväll. Titanic går på 3:an klockan nio så skulle behöva sova lite före, men äh. Efter duschen blir man pigg igen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0