torsdag - 18 december 2008


Skrev inte något igår, hehe. Jag hade So uppsats att göra klar och den fick jag VG på, så det var värt det! Men igår hände iallafall inte så mycket mer än skolan och plugg. Idag var det sista dagen med lektioner innan jullovet, yey. Dagens första lektion var matte där vi fortsatte med att göra tal och emil, asslam (?), edvin och marcus redovisade de sista tio minutrarna. Fattade inte ett jävla dugg vad dom skrev, så kanske ska fundera på att flytta ner igen?  nedå, emma och moa fatta inte ens så då är det illa. Efter matten hade vi hål, ingen elevtid heller. Och sen var det bild, blev klar med min rumsbild, där vi andvänder oss av enpunktperspektiv. Blev inte så mycket gjort, först satt man och väntade på att få ljusbodet ledigt sen var det bara att rita på nytt papper och fylla i med blyerts. Sen spanska och Estet, på spanskan blev det julpyssel och esteten fick vi fika. Sen var skoldagen slut, höhö. Nu är man hemma och ska åka och rida om 20 minuter så jag ska nog ta och klä på mig nu, sen sticker vi. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0