fredag - 3 april 2009

PÅSKLOV!

Äntligen är skolveckan förbi och det är lov, hääärligt.
Fick mina betyg idag, har ett mvg inom bilden och tre vg så det är bara att jobba hårt mot mvg , några vg och så resten g. Nöjd de är jag iallafall :)
Alltid något att förbättra tills sommaren, eller i nian.
Något nytt i skolan.. fått so uppgift om filmen Die Welle är nog de ända. Den ska jag pyssla med imorgon.

Fick skjuts hem av magda. Sen drog jag upp till stallet, hade alec. åå jag ramla av, hehh. lyckat. Men ingen skada skedd, tummen upp för de.

Och nu har jag precis käkat och ska gå och titta på tv, antingen Så ska de låta med familjen eller Talang alone.

Imorgon far mammsen och pappsen till Sundsvall och farmor ska bo här hos oss. Ska bli trevligt .............


jag saknar min ponie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0