lördag - 11 april 2009

Hejjjjjjjjj.

Blev inget inlägg igår, föör ja hade fullt upp hela dagen.
Började med att jag och felicia åkte ner till pollarna och red i lillskogen, äntligen är nästan all snö borta! Men på ett ställe hade de smällt till en ganska stor pöl som Pampas gillade att leka i. Snacka om att lindorna blev smutsiga. Och hästarna var pigga å glada.

Efter det var det raka vägen hem, blev inte speciellt mycket bilder för felicia hade brottom. Men då var de bara hem och duscha sen så gick de nån film på tvn som jag fastnade framför :))

Klockan 5 så drog vi ner till familjen stadin och där hade dom någon fest, astråkigt var de. Vela bara hem, så direkt efter maten stack jag och mötte magda och vi cyklade hem hit och satt framför tvn i stort sätt hela kvällen. kul hade vi ;>


Idag då.. nej jag har faktiskt inget planerat och jag vet heller inte vad mamma och pappa ska hitta på. Just nu sitter dom utomhus och solar med stefan och berit. Så vi får se vad som händer ikväll.




dåliga bilder, hann inte byta till de objektiv som de blir bättre bilder med. Men men..
+ att pampas rullade ju sig som man märker på den andra bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0