måndag - 13 april 2009

Hehh.

Igår så drog familjen ut till felicias familjs stuga, det var därför jag inte hann med någon inlägg igår. Det var först menat att vi skulle sova över, men så blev det inte. De blev en taxi och raka vägen hem istället. Men jätte trevligt hade vi!

Idag så vaknade jag av att charlie kom rusandes in i rummet, så då va jag hundvakt halva dan. Så precis innan jag skulle ut och gå med honom så ringde felicia, så kom hon över. Då gick vi hem till henne och hämtade ridkläder och sen har vi bara varit hemma, blev inge ridning. för tomas svarade inte på varken hem telefon och mobilen.

Å nu har mamma och pappa precis dragit iväg och skaköpa kinamat :))))
Sen resten av kvällen ska jag sova, så jag orkar upp imorgon till skolan. suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0