måndag - 20 april 2009

Hej.

Ny vecka igen, och det betyder skola. orkar verkligen inte med det nu. Även att vi har engelskaläxa tills på onsdag, musikprov på torsdag, soläxa tills på fredag +(!!) att hela svenska uppgiften om ondskan ska vara klar tills dess. Hur fan ska jag hinna klart med allt? Aja, är väl bara att plugga arslet av sig de ;o

Idag tänkte jag dra upp å rida manno en sväng, eftersom jag red pampas igår. men näe, jag har ingen lust längre. Fint väder är de men jag orkar helt enkelt inte. Antingen så blir de av imorgon, annars så ska jag rida med felicia på onsdag. Så vi får väl se då (:    nu när våren och snart sommaren är här så måste man ju passa på att rida när de är fint väder ute. och när de inte är stekhett x))






tröttnade på att sticka.. hehh (:


tidsfördriv på so:n :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0