måndag - 6 april 2009



SHOPPING.

Yep, åkte först till sjukgymnasten klockan nio. Där försökte hon övertala mig om att sluta med ridningen ett tag, haha och vad tror ni? nejnejnej. Jag fortsätter, men med mindre ansträgning på vaden. Och nytt träningspogram har jag också fått.

Sen var de valbo som gällde, blev mycket mer än vad de brukar bli. Fast skorna blev jag inte riktigt nöjd med, för vi hade bråttom och jag lära ha skor så mamma sprang in och köpte ett par medans jag sprang och köpte hjälmen. Så de blev sånna som typ alla andra har, men dom får väl duga för tillfället :)


skor - din sko.


-randig tröja.
-T-shirt med tryck
-jeanstights
GINATRICOT.


+örhängen från ginatricot.


-T-shirt med tryck på
KAPHAL.


-randigt linne
-T-shirt
VERO MODA.


-ridhjälm + påse till den ?
HÖÖKS.


-randig T-shirt
-vit T-shirt
-stumpor
H&M.


-jeans
GINATRICOT.


-fundation
H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0