onsdag - 1 april 2009

Hejj.

Skolan var somvanlig. Förutom att.... jag fick skjuts av mormor imorse och det första jag gjorde när jag skulle kliva ut ur bilen var att kliva på hundbajs. Först så märkte jag ingenting utan traskade vidare upp till skolan, fast sen började det verkligen stinka och då upptäckte jag det. fyfan. Så skorna fick stå i personalrummet hela dagen så jag skulle slippa stanken i mitt skåp resten av terminen, hehh.
Sen har lektionerna varit somvanligt, inget nytt. Vad jag kommer ihåg nu iallafall..

Har varit hemma ett tag nu och tog fram kameran en stund, uttråkad kallas det.
 
 

Kommentarer
Postat av: maggiie

magda frisör kallas det !

2009-04-01 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0