onsdag - 15 april 2009

he.. he.. hej.

Hade utvecklingssamtal på morgonen, gick väl bra. Lite å förbättra och sådär, så har lite att tänka på men betygen är jag nöjd med.. än så länge så har jag inte något Ig, och tror heller inte att jag kommer få något. ;)
Annars har skolan varit helt normal. & på svenskan läser vi ju ondskan, och jag ger snart upp med att läsa ut den jävla boken. Den är så grymt seg, astråkig, för mycket text, för många sidor, för tjock, ja den är allt en bok inte ska vara.

Hemma är det rätt så lugnt, ska börja på so uppgiften om Die welle idag hade jag tänkt så jag får den färdig tills på fredag då den ska vara inlämnad. Sen så ska jag sitta i mitt rum utan några lampor tända och ingen tv, för att spara el. Hörde nyss att pappa blev förbannad på att vi betalar skitmycket varje månad, man får fan skuldkänslor. hehh :|




min katt är glad ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0