onsdag - 29 april 2009

Ni kanske har märkt att jag ändrat designen?  Det var på tiden tycker jag, hehe.
Dagen har somvanligt spenderats i skolan. Hade även sovmorgon idag, så himla skönt. Men iallafall.. så har vi fått ett häfte med det vi ska plugga på, för vi har nämligen engelskaprov nästa vecka +veckan efter. Det sista engelskaprovet innan sommarlovet, fyfan så skönt! Sen på sista timmen höll niklas (vikarien på svenskan) kvar oss och vi hade frågesport hela lektionen. Snacka om drygt, kunde vi inte fått slutat och skippat svenskan istället?

Så nu som ni kanske förstår så måste jag påbörja pluggandet av engelskan. Så jag får in något i huvudet iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0