torsdag - 23 april 2009

hejjz.

Har väldigt lite tid nu så jag skriver en kort sammanfattning..

Skoldagen har varit bra förutom att gunnar ä störd. Han sa att vi skulle plugga på Beethoven förra veckan och ha prov idag, åsså kommer han med ett prov om Beethoven OCH mozart. Inte fan sa han någonting om någon mozart heller, kul ig nästa.  Sen har de varit somvanligt, ashärligt väder var de ute så vi satt och sola på hålen. :)

Efter skolan drog jag å stina upp till stallet å red. Fick bertil, och de gick superbra. Han var asduktig med formen men dock något taggad, men de är han alltid :)

Imorgon är de spanska presentation av planchen, soläxa om asien och huvudstäderna + svenska inlämning av ondskan. kuuuuuuuuuuuuuuul kväll jag har framför mig. Men måste återgå till pluggandet. puss.






tidsfördriv på estetlektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0