back to school - 20 augusti 2009

Tjoo.

Skolan var väl som vanligt idag, eller ne det var de inte. Först samling i aulan och sen höll lärarn på och snacka en massa, sen lunch å sen några jävla uppgifter. Placerade i grupper med andra klasser, var ju askul. nej. Sen drog man snabbt hemmåt och hemtade hjälm åt magda för hon har ingen och skulle åka moppe upp till högbo med ellen. Så hon fick låna :)  tänkte först att hon skulle få ta min hjälm, men kom sen på att ska åka å rida sen så då behöver ju jag den..

Så jag ska väl fixa lite och ringa mamma å fråga när min lektion börjar!? har inte en jävla aning. Åker kanske upp lite tidigare å kollar på typ stina när hon rider :)  om hon ska rida dvs ;o 

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0