du är inte min mamma - 31 augusti 2009

Tja tja =)

Har precis sminkat av mig och lite annat skit.
Tidigare idag så ringde någon som hade askonstigt nummer så jag svarade inte och sen stod det att jag hade fått ett meddelande på telefonsvararen så jag stack iväg till magda för att vi skulle lyssna på det. fick onda aningar där, vad jag hatar skräckfilmer, one mist call -.- aja vi åkte direkt till ica maxi iallafall men gick till dollarstore istället för magda skulle ha ansiktmask och det var typ slut på ica maxi :'D
Sen drog vi hem till magda igen men då hade hennes pappa dragit på föräldrarmötet så vi kom inte in i huset, lyckat.. Så vi drog till skolan och hämtade nycklarna, haha.

Sen när vi var tillbaka hos magda så lyssnade vi på det jävla meddelandet och hon sa typ: Hej det är mamma, jag fick inte tag på dig så vi hörs senare hejdå.  nått i den stilen sa hon.. haha. hon var då INTE min mamma xD

Så efter det stannade jag kvar hos magda åsså blev jag livrädd för brandlarmet gick igång och magda sa att det var hennes mamma å pappa. Men vart fan pep det då, jo i rummet brevid och hennes föräldrar var på nedervåningen -.-  trodde jag skulle dö, hehe.

Aja. nu ska jag kolla på tv och sen sova. godnattt.




orkar inte ändra bilderna. vi bjuder.

Kommentarer
Postat av: JULIIIIIIIAAAAAAA :D

hahahah vafan gör magda med munnen ? xD hahah

2009-09-01 @ 11:51:23
URL: http://pullanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0