fredag - 21 augusti 2009

Ojj.. Har varit något oaktiv idag. varför? jo för jag har haft en helspäckad dag, kan man säga :)

Började med skolan och på typ alla lektioner snackade lärarna om alla betygskriterier osv. Så inte så mycket gjort. Efter vi slutat så skjutsade jag hem magda på cykeln eftersom hennes är typ sönder. Å sen cyklade jag hemmåt och åt pannkaka (var även pannkaka i skolan) haha.

Efter en kvart fick jag sms av magda att hon inte kom in i huset och hennes föräldrar var i valbo/gävle. Så hon kom hit och vi skulle egentligen gått på saiks träningsmatch men vi palla inte :)  så istället stannade vi hemma och sen hände en liten olycka... hahahah... magda låg på gräsmattan och skrattade i kanske en kvart medans jag hoppade in i duschen och bytte om, hahah xD  sen hade vi askul på moppen och åkte till hemmakväll å köpte godis och sen så på hemvägen satt  vi på den där jävla moppen och flummade runt, haha. Ingen har nog så kul som oss två på en moppe, det kan jag lova.

Sen så har vi varit här hemma och proppat i oss massor med godis och haft det mysigt :)   så har inte haft nå tid till att blogga. Men nu ska jag se om något bra går på tv, annars ska jag nog ta och sova. Är helt slut. godnatt.

inga bilder. måste börja komma ihåg att fota med mobilen nu när jag har sladd.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0