fyfan - 16 augusti 2009

Misslyckad header. Var nöjd när jag började på den men slutade i katastrof. Usch-och-fy-och-bläh. Men lite roligare än förra kanske ;)   Jag är hemma nu iallafall och tar de lugnt. Ska snart sova eftersom ja ska upp imorgon. Hinner inte med nå inlägg innan jag åker till valbo tyvärr. Så ni får vänta tills ja kommit hem. Visar väl upp vad jag köpt. Ska byta ut hela gaderoben nu hade jag tänkt, hatar mina kläder. Fula, för små, konstiga, dryga å ja. Jag hatar dom, så blir mycket shoppa imorgon. Eftersom jag även har pengar till de. 5.000:- har ja fått av mormor å morfar som vann på travet. Dom är generösa :)  fast ja hatar att shoppa... men får skärpa mig imorgon.

Jag däremot skulle nog aldrig ge mina barnbarn pengar om ja vunnit :o   skulle spenderat dom själv, hehe (a)  Men aa som sagt, ingen uppdatering förrns eftermiddan någon gång.




nu när jag letade efter usb-kabeln till kameran så insåg ja att jag har glömt den hos magda. grejt. Men letade efter en annan å då hitta jag en oanvänd usb-kabel för mobilen :o  Å DEN FUNGERAR! :D

See ya tomorrow and godnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0