imorgon - 7 augusti 2009

Jo, imorgon så är det tävlingar uppe i högbo och jag som brinner för att fotografera, speciellt när någon rider, måste självklart upp imorgon! Tävlingarna börjar nio, men ingen jag typ känner börjar förrens klockan elva så jag får en liten sovmorgon :)   därför så kommer jag antagligen inte hinna med något inlägg innan jag åker. För det är i stort sett bara att slänga i linserna, käka frukost och starta moppen så är jag iväg. Och då behöver jag inte heller gå upp så tidigt, däärför kommer jag inte blogga nå på morgonen ;>

Men sen efter jag kommit hem därifrån ska min familj antagligen till Mosskriken för det är någon westerngrej där som mamma å pappa så gärna vill gå på. Så jag ska följa med, så när jag är tillbaka hemma igen så åker jag direkt dit. Så jag får bjuda er på en massa bilder när jag kommer tillbaka på kvällen! ;)    puss på det å godnatt.


linedans blir de bla. på mosskriken x))    bild från - www.mosskriken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0