julia - 18 augusti 2009

Tjoo.

Har precis kommit hem från stallet och hunnit käkat. Fyfaaan vad jobbigt det var. Felicia och ottoa följde iallafall med och det var bara vi två som byggde bana!? Även fast felicia inte rider i den gruppen jag är i så hjälpte hon till för dom två andra som också skulle rida kom aldrig ner ;@   så fem över halv sex vart vi klara och när skulle jag börja rida då, jo tio i sex. Så de var bara å kuta upp te stallet och göra iordning julia (hästen som jag skulle rida) på ca 15 minuter. Tur att hon inte var nå smutsig. annars hade jag blivit förbannad -.-

Snacka om dålig dag. Efter att vi hade värmt upp hästarna var jag heeelt slut, fyfan. Hästarna svettades som tokar, å vi satt flåsandes. Det märktes att varken dom och vi för den delen inte var i full kondition, haha.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. pusss.


shit, snart e sommarlovet slut :|  och då kommer man längta till höstlovet och sen jullovet. fan va det gått fort :'o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0