kvalité - 6 augusti 2009

Designen krångla massa och jag tog bort headern så here comes a new one. En enkel, ful, tråkig och det är dålig kvalité pån. Men som alla andra gjort, så får den duga för tillfället. Och imorgon tror jag att ja inte hinner med någon inlägg på förmiddan. Varför? Jo för att klockan halv tolv ska jag möta ellen vid macken i årsunda och jag ska åka moppe dit, i'm gonna die :|

Så jag tillbringar hela dagen med ellen på strandbaden. Så ingen uppdatering innan jag kommer hem alltså, vilken blir upp emot kvällen :)  så imorgon ska jag bli BRUN! och att möta upp ellen halv tolv, fyfan vad jobbigt. Plus att det tar sin lilla tid att åka dit också så jag måste väl gå upp i skaplig tid ändå. my dont like that.

Men måste nog gå å lägga mig nu om jag ska komma upp imorgon. så.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0