lat lejon - 29 augusti 2009

Shit vad segt det går med uppdateringen märker jag. Thats noot good :<   Men har man inte för sig något speciellt så finns inte mycket att skriva om heller, det kan man ju säga som ursäkt? Dan har gått ganska segt, eller njae. Jag har segat men tiden har gått fort ändå, hehe. Tänkte på att åka till poppohesten, men det blåser asmycket ute å då är det inge kul. Så ja.. jag vet inte heller när jag ska dra ner till magda, blir väl om några timmar. Ska väl passa på att käka först innan jag åker tror ja nog. annars blir de väl bara massa krångel -.-  Men nu ska jag nog ta å sluta babbla på här..

Kommer upp en liten "video" (om man nu kan kalla det de?) men konversation kanske.. aa ni får se, kommer om en liten stund iallfalll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0