lördag - 8 augusti 2009

Hellooo. Gick verkligen segt att komma upp imorse men jag drog mig upp, sen när jag var framme vid tävlingarna så skulle felicia precis starta så jag missade henne nästan. Men hon hade tur :)   Stannade kvar till klockan ett och sen när ja kom hem drog vi direkt till Mosskriken. Var så jäkla varmt så lära stå i skuggan och där kom det rök från grillen så nu luktar man rök, great. Men nu är vi hemma iallafall och mamma, pappa å max ska dra ut till stugan. Inget som jag vill hänga med på, så stannar hemma. Sen får vi se vad som händer ikväll då :)

Tog inte med kameran till Mosskriken för batteriet var typ slut, men några bilder från tävlingarna kan jag väl visa. Så fort jag lagt in dom dvs... snart. ;)    Så håll utkik. pusss.


Kommentarer
Postat av: André

Du frågade aldrig;)

2009-08-09 @ 02:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0