måndag - 17 augusti 2009

Tre dagar kvar, helt sjukt..

Hemma igen, efter en liten shoppingtur i valbo. Blev ganska mycket även fast jag bara ville ha mer :o  det blev.. 3 st jeans, 2 st tjocktröjor, 1 kofta, 4 trosor, 3 bh:ar, 1 t-shirt, 2 st linnen, 1 par örhängen och 1 morronrock. hah. fråga inte varför jag köpte morronrocken, men den var aaasmjuk och lila :)  så, jag trooor jag klarar mig ett tag nu. Men skor behöver jag, hittade inga så måste åka å köpa några om ett tag. Får se när det blir av.

Nu har jag iallafall käkat och klippt av alla prislappar m.m. Ska packa in dom i gaderoben också, så dom inte blir smutsiga på en gång, hehe. pusss.


Kommentarer
Postat av: André

Shiit :O hur har du råd:O!!

2009-08-17 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0