mitt ute i ingenstans ? - 31 augusti 2009

Tjooo.

Hemma från skolan nu och ja, den var väl som vanligt antar jag? Vi bakade iallafall cheescake på hemkunskapen och jag har alltid tyckt att det var skitäckligt, men den var faktiskt liiite god :>  var hungrig så kanske berodde på det, när ja är det kan jag nog stoppa i mig vad som hellst :)  

På hemvägen så åker jag på en cykelväg mellan två åkrar och det finns ingen genväg eller någonting och såklart så stod det en traktor mitt på cykelbanan. Så jag vägrade åka tillbaka för det är ganska bra bit till en annan väg hemmåt, om jag inte skulle gått i skogen med cykeln å allt. Men jag fick hoppa av cykeln och gå breve traktorn på åkern istället. -.-   Är det bara jag som hatar att bo på landet eller -.-

Men nu var det någon som kom så ska se vem det var. pusssssssss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0