nikon d40x u know - 10 augusti 2009

Tjolahopp. Sitter och gör absolut ingenting, för här hemma finns absolut ingenting att göra. Därför blir det trökig uppdatering, tehehhe. Mamma ringde iallafall nyss och sa att det blir två gånger i veckan med ridningen ändå, wihoo (y)  fast då lär jag snåla med allt annat istället :<    vilket inte är så bra, men ja har ju slutat äta godis så det ska väl inte vara nå problem då inte ;)    blir iallafall på tisdagar å torsdagar, å på torsdagar så rider jag med vuxna ! :o   typ tanter å shiet, fyfasen ;|   men jag ska väl överleva hoppas ja.

Sen då har jag inte mycket mer att berätta om. Jo en sak till. det är bastu i mitt rum. puss på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0