noway - 6 augusti 2009

Ja. Efter en hel dag ute i solen känner jag att jag måste hoppa in i duschen snart. Men jag hinner med ett litet inlägg först.

Jo dagen har spenderats ute med min mamma, hatar att hon blir brun å jäkla lätt och jag är raka motsatsen. suck. Men mycket mer har jag faktiskt inte gjort. En ödla kom även och hälsade på så tog lite kort på den. Men orkar inte lägga in bilderna på den här datorn, då lär man sitta och hålla på med massa sladdar så näe jag skiter it. Jag måste verkligen få igång mitt internet snart på min bärbara. Ska lämna in det eller nått. Får prata med pappa.

Men nu väntar duschen på mig å inga fler inlägg för idag. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0