onsdag - 26 augusti 2009

Jisses vad dålig uppdatering det har blivit här då :o  får skylla på att skolan tar upp min tid just nu, och det är faktiskt så. typ... näe... Jag fastnade framför teven när jag kom hem efter en jobbig idrottslektion, haha. Jag å julia orientera tillsammans och det gick asbra, ja läste kartan och hon stämpla (yyy) :'D   sen så regnade det ju som tusan så vi såg ut som några uteliggare som letade efter en plats att sova, det var iallafall vad julia tyckte haha ;)  Så när jag kom hem vare bara å klä om och då var jag galet trött så orkade inte lyfta arslet ur soffan så jag har legat där å dega hela dan :)

Jag har även so-läxa som måste göras också. Så jag har något att göra nu under kvällen, galet jobbigt conny. Men det måste väl göras. Noooga :)  Men jag ska väl ta å börja med en gång.. pusss.


en väldigt trött my, mycket blöt även! pga orienteringen och cykelturen hem. grejtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0