så typiskt - 1 augusti 2009

Hej igen. Precis innan jag skulle åka iväg och rida kommer pappa och säger att han hittat felet på moppen, hur luften försvinner ur däcket alltså. å det var för att ventilen var sönder eller nå. Så ja, pappa ska skicka in dom/den (?) på lagning så är den som vanlig igen. Wiho.

Men jag åkte ändå å red, cyklade istället då och tog manolito på en skogtur. somvanligt då. Men precis när jag satt upp och vi började gå mot skogen så började regna. topppppeen. Men vi fortsatte ändå :)

Jag kom väl hem för någon timme sen och har precis käkat, å resten av kvällen ska jag vara barnvakt åt max som sagt. Så ja, vi får se vad vi hittar på. Sätter väl på någon film eller nått. pussss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0