söndag - 30 augusti 2009

Godmorgon.

Vaknade runt halv två, riktigt skönt att få sova ut. Blev riktigt irriterad när jag vaknade halv nio imorse av att katten ville ha uppmärksamhet. Men lyckades somna om :)  och nu har jag hunnit med att käkat frukost å kollat på en film. vädret är galet konstig. ena sekunden blåser det somfan, sen så regnar det å blåser, å nu var det precis sol ute men den försvann.. vädret är ju lite weard. Men jag är grymt trött så jag kommer nog stanna inne hela dagen framför tv å film. Så bara massa slappandes tills imorgon då ännu en ny skolvecka börjar. suck. egentligen så är det inte så jobbigt än. Mest roligt, men det är väl för att vi inte startat igång riktigt ordentligt på lektionerna. Bara typ segat sig fram igenom det och gjort det man ska utan problem. Men det kommer väl förändras ganska snart troligen.

Men nu ska jag fortsätta nörda framför tvn å kolla om de går något bra annars ska jag nog sätta på en film :> pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0