söndag - 9 augusti 2009

Godmorgooon. Har precis kommit ut ur duschen. När ja satt å åt frukost kollade jag i någon tidning om hur mycket godis och skräpmat ungdomar äter och det var inte lite heller :o   och på tal om det, så är jag nog en av dom som äter mest. Så jag måste verkligen sluta med det känner ja. Ska utesluta godis helt, okej inte helt. Men inte äta hela tiden. För när ja blir hungrig så går jag å tar (om det finns) godis hela tiden. Annars så blir de glass elle liknande ;o  iiiiiiiiiiiiiiinte bra. för ja tränar ju inte heller. i'm going to rulla fram if i dont stop :'o 

Så nu har ja lovat mig själv att inte äta godis på ett tag. Minst typ 2 veckor ? :)   alla som känner mig kommer ju aldrig tro på att det här kommer fungera eftersom jag äter godis ständigt. Men jag ska klara de =D

Okej nu vet ni. pusss.


Kommentarer
Postat av: André

haha jävla fetto;D ! fast jag e värre!!

2009-08-09 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0