stolthet och fördom - 11 augusti 2009

Ja. Filmtittande för mig resten av kvällen alltså, stolthet å fördom, magdas favoritfilm som hon tjatar om att den är så bra. Men jag har faktiskt sett den, konstigt nog. Trodde inte att ja hade de, å den är faktiskt ganska bra också :) Men iallafall så blir de sängen för mig efter det. I'm tierd. Och imorgon ska jag faktiskt ut å röra på mig! :o  Ellen ska vänta på buss från halv sju till halv åtta på jernvallen så då ska ja cykla dit å sällskapa na. Observera att jag ska cykla (!) när jag kan ta moppen. Men i need to röra mig :)  puss på det. å godnatt! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jag har inte sett den filmen faktiskt :)

2009-08-11 @ 21:40:00
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0