torsdag - 6 augusti 2009

Godmorgon alla glada. I'm soo sorry för att jag inte hann med ett till inlägg igår. Det berodde på att jag åkte och hämtade felicia på moppen (fick efterlängtat tillbaks däcken efter lagningen!) och vid halv tio skjutsade jag hem henne :)  så efter det var jag inte ett dugg intresserad av att sätta på den här datorn som tar fem minuter på sig att sätta igång. Låter inte så jobbigt.. men det är de ;> 

Idag då. Jo solen skiner ute och det kommer bli asvarmt, om det inte redan är det? Så jag ska ägna dagen utomhus. Även fast jag aldrig blir brun hur mycket jag än försöker så tänker jag inte ge upp än. Så alla som har fint väder, ut i solen med er :) pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0